Nu blir det, hoppas jag tid över till uppdateringar på hemsidan och bloggen förhoppningsvis veckovis till en början.
Edvard hade en mysig stund på fällen med stortån i högsta hugg.
Ebba/Alice och Melker var på nytt besök i ateljen på måndagen strax efter Ella. En ny stjärna på modellhimlen. Hennes första försök och redan så duktig.
Nyinlagt blogginlägg från gamla bloggen !

Maj månad har som vanligt nästan sprungit ifrån en. Vi har haft glasmästarna på besök för att byta ett krossat skylt fönster. Arborister ägnade en heldag åt att ta ner vårt gigantiska träd precis utanför dörren. Endel kunder hittar nätt och jämn tillbaka till oss. Stora delar av veckan har gått åt till att jaga Eniro för att vi inte kommer upp på en sökning ”Fotograf Gustavsberg”. Vi har tydligen haft en adress i Jönköping. Eniro lovar dock från idag att det ska justeras och att våra kunder på nytt ska hitta till oss. På fredag åker vi till Enskede Gymnasium och fotograferar konditorsstudenter.
Karolina och Andreas var vårt första brudpar på besök. De vigdes den 15 maj på årets hittills varmaste dag.
Nu rusar tiden snabbt förbi och vi närmar oss vår och sommar. Snart är de första studenterna här i ateljén och sprider sin glädje och optimism. Sedan senaste inlägget har mycket av tid gått till att slipa färg på en båt i Evlinge, så tiden på ateljén har varit liten. Jag har också hunnit med att utbilda mig på Projektor i en kurs i porträttretusch med Eva-Terez som lärare, en heldag inne i stora Stockholm. Ateljén har haft besök av Martin, Jakob, Edith och Isac framför kameran.