En liten stund på förmiddagen innan fingrarna stelnade till alldeles hann jag ta lite bilder i hamnen. Hoppas komma ut någon halvtimme på eftermiddagen. Paketet med stort P kom med UPS precis nu. Avsändare Adobe. Det ska bli spännande att sätta tänderna i nya lightroom 3.
Nyinlagt blogginlägg från gamla bloggen !


Nyinlagt blogginlägg från gamla bloggen !
Nu är det full fart i ateljen. Vi har dock platser kvar för några familje- eller barnfotograferingar.
Ovan min favorit bild på Johanna som vi tog i dag och nedan Johannas favorit.
Nyinlagt blogginlägg från gamla bloggen !
Elina Ulen var första praktikant direkt från Lemshaga Akademin. Och direkt efter kom Emma Barton Holm från Ösbyskolan. Jättebra praktikanter som nyfiket följde mig under var sin vecka.