Spännande att se hur det här ska se ut. Förbereder mig inför resan med bara tillgång till mobilen. Ateljén rakt ut genom dörren. 
Mitt första blogginlägg från telefonen
2 svar

Cornelia och Vanessa spelar gitarr på Gustavsbergs Bildatelje
Anne pekar ut Magnus när han var 6-år, fotograferad med sina systrar, – eller inte !
Magnus visar upp sitt senaste projekt, lite hemligt !
Jag besöker Smajlstudio i Täby

En lätt kylslagen fotografering vid Mälarens kant. Efter detta möte blir skolfotoweb.se ännu bättre till nästa säsong. Foto Maria och Lars Riby